Thursday, March 17, 2011

projek mega aku dan die...

arineh projek besar ngan bonda..mase aku buat projek neh..2 otai tu ngah berentap mendonut..ahahahaha..si ady ngan donut coklat dia..yg en mat plak..dengan rainbow donut dia..aku plak..projek mengkaripap ngan bonda...

jalan selamat nak cepat..gune mesin mi tok wat tepung die..so..dapat ar produce sekali banyak...chaiyok2..masa itu emas.....gune mesin neh boleh build otot..cayalah!!!! boleh badan ketak2 mcm ben..ehehehehe....



tetibe teringat mase tahun 2006..mase ngah tunggu panggilan posting..aku dok tanam anggur kat umah..mase tu ar jadi PA bonda tang memproduce kuih karipap neh..mesin mi neh ha yg aku ngadap setiap petang..sambil bertemankan tv 3 tu...citer rosalinda ayamor!!!!ahahahaha...tu mase zaman tanam anggur..hasil dari wat kuih tu..bonda soh aku amik lesen..ha..sape kate jual kuih x lumayan..bonda aku dah membuktikannya!!!!

hasilnya.....
ok..nak teruskan projekkkk..menggoreng plakkk..

next..kuih bakar bonda yg umphhh!!!!
(alamak...gamba inti lupe nak snap..aku dah siap kelim baru perasannn...halal lah yer...)

ehem!!!!ape kata ady ngan cik mat berentap wat karipap plak..hehe..
entah mcm mane diorg derhakakan karipap tu plak kali neh...
^___^
adakah masih lagi bentuk karipap?
or akan jadi karipap salut coklat or karipap pelangi..
hehehehe..xdapat kubayangkan...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers