Saturday, February 5, 2011

ben oh ben!!!

salam..uiks!!!tak tdo lagi????
aku tengah layan movie "biarkan aku menangis"
haiyo..so tacing la this movies..
aku respect dengan lakonan elle suriyati neh..
real giler ko!!!!

dalam masa yg sama
fb pun on gak..haha..
tamaknya haku!!!!
haha..ade aku kesah..aku tak kaco org pun okeeeyyy..
aku kaco lappy aku jer..hehe..

sambil lappy onn n aku blogwalking jugak..
ramainya newbies..hauuu..
kebanyakannya student u yg ngah cuti..



tetibe je..

ada fren yg aku admirer selama neh on

..
online chat lg ko..hehe..
wah..excited giler aku kat dia..

nak tau sape????jom tgk...











sila fokus pada kotak chat tu ok..hehe







siap panggil aku rini lagi..
hauwee..tu family name aku tu..hehe..

owwwwhhh..aku betul2 speechless..
plus..excited giler..
hadoyai..akhirnya..dapat gak chat ngan jejaka idaman malaya neh..hehe..


ben ashari..
nama besar dalam dunia blogging..
very humble n low profile person..
ape yg aku kagum..entry dia yg sentiasa full of idea..
plus dgn isu2 yg selalu dekat dgn kehidupan kita...

dan aku..hanyalah silent reader..
tok semua entry dia...
(bukannya dia tau pun..hauuuu)

oh ben!!!!!

2 comments:

Sharliashida said...

wah...masyuk sey...hahahahaha...wei...windu la kay hang...

Siti Nadzirah Zakariah said...

wah..feymes lah cikgu jap lagi..cam ade yg terselit di situ..nnty interprmkan name sy ea..hehe..

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers