Friday, February 4, 2011

AKHIRNYA..KUTEMUI KEKUATAN ITU

salam..
hari neh mau cerita pasal semalam..
hari kemeroyanan aku..haha..ada ke perkataan tu..
hiks!apera cikgu bm..
so..dalam kebusanan itu..start keta n terus ronda bt..ha!!!
ada tempat yg boleh relax..TASIK BANDAR TENGGARA..

hauwe...kol 12 tgh hari..logik kah mau lepa inik tasik..huhu..
tp semalam..sgt bertuah..sebab cuaca redup..so..bleh duduk2..
lets the lake..bring out the sadness..haaahhuuuuuu..

 tetibe teringat zaman kena p course stress management..
kursus yg paling best..n santai..tgk je la nama kursus..huhu..
bile tgk tasik tu.ase sedikit tenang..biarpun tasik bandar tenggara je..haha
sebab..aku je satu2 manusia yg p tasik tengah hari buta neh..
owhhhh..ase mcm tak mau lepas pandang itu tasik..=)

takkan nak lepak sampai petang!!!!
so aku drive terus ke Kulai..
sampai kat sg Inas..ramainya kaki pancing..haiyo..dah lame tak fishing2 neh..mcm best jer..

hari neh..rasa sedikit terisi..sebab telah kutemui kekuatan itu..
ehem!!!!
sebab..jalan punye jalan..jumpa yang ini...




sesuatu yang terasa dekat di hati aku..

lantas grab satu n terus bawak balik rumah..heeeeeeee..pelikkan..macam ada magnet...

rupe2nya..selak punye selak artikel dalam tu...
aku jumpe yang ini..
yang membuatkan hati rasa nak baca lagi dan lagi..


dan akhirnya..xsedar..aku dah katam pun solusi tu semalam...
isu2 yang dibawa..sgt dekat dgn hatiku..


tetibe termenung sejenak..
dan mengumpul segala kekuatan hati..
tok terus menempuh hari esok..

terima kasih en solusi..sebab..berikan saya sedikit kekuatan itu...


kasi update laju2...mau balik rumah bonda..jumpe chenta hati hauuuuu...





No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers