Sunday, January 16, 2011

TANGGUNGJAWAB YANG TELAH TERTUNAI..

semalam..telah menunaikan satu kewajipan..yg baru je mendapat kesedaran..dan semalam..dengan penuh semangat..telah pergi ke pejabat pos bandar tenggara..hehe..korang rase lah..ape tanggung jawab tu???mesti dok pk aku nak daftar kawin kan..ish..ish...ish...xbek tau..blom lagi lah..
sebenarnya..semalam.. telah..
^
^
^
^
^
^
^
^

mendaftar sebagai pengundi..hehe..
tu lah tanggung jawab yang perlu ditunaikan..
almaklumlah..cahaya taufiq dan hidayah tu dah dapat..hehe..

tapi..sedikit kecewa..kerana..terpaksa mengundi di bandar tenggara..
hajat di hati mahu balik mengundi di Belitong..
bersama ayah dan bonda..
nampak gayanya..akan menjadi rakyat bandar tenggara le..hehe..


semoga dengan pendaftaran ini..mampu membuka mata aku..
untuk lebih prihatin tentang pentadbiran negara..
walaupun aku bukan lah peminat politik..
tapi..memilih pemimpin itu juga hak aku kan....

semoga yang baik akan selalu mengatasi kebatilan..Amin..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers