Monday, January 17, 2011

KADANG-KADANG ITU YANG AKU RASA..

hola..selamat malam..malam neh..aku bertemankan pau dengan air nestum neh..kan best kalo bonda ada..mesti dia rebus ubi..cecah sambal tumis..makan dengan ikan kembong goreng...bonda tgh wat ape nta sekarang neh..mesti tgh baring2...sambil tgk roda2 kuala lumpur..haish..rindunya ngan bonda weh..

aku bercakap neh..mcm dok jauh je kan..padahal bonda tu..20minit jer dr rumah aku..tp kdg2 kesuntukan mase..menyebabkan aku xleh nak berulang..kalo tak mase dihabiskan dalam keta debab aku je ler..letih wooo kalo berulang hari2..itu aku lah..xtau lah korang mungkin ok jer kot..

^
^
^
                                                                                  ^
atau mungkinkah aku perlu balik dok ngan bonda semula..hadoooooiiii..benar2 kompius sekarang neh..uwargh!!!!dah..xmo pk..sempit otak wo...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers