Thursday, January 20, 2011

CRAZY CHEESE TIME...

salam...selamat petang..selamat hari raya..dah balik  beraya ker????keh2..aik..jgn marah..sebab disebabkan raya neh la korang semua..termasuk aku dapat cuti..hehe..unless..dpat gak melegakan ketegangan otak neh walaupun sehari..so hari neh..aku berhajat merentas 3 daerah..kota tinggi >>>jb>>>kulai..sebabnya..aku bosan!!!!!!..

en GTN ajak jalan kat bp pun aku tak mau..entah kenapa ntah..padahal aku antara org yg paling mudah kalo soh jalan2..yg penting hari neh aku mahu sendirian..nak window shoping sorang..layan blues...heks!!!nak pengsan dengar...

so..jalan punya jalan..aku terjumpe sesuatu yang best..aku lah rasa best..tu pun masa dah kat angsana...

cheese twist
aku lah peminat cheese..
segala bentuK makanan yg ada cheese.....
aku suke..I LOIKES!!!!

hehe..so bile terjumpe cheese twist neh..
rasanya pulak class..
hati aku berbunga2..hehe..sgt teruja...
mcm mana cake house tu bleh buat roti yg sgt fluffy dan best!!!!!
congrate tok cakehouse season yang kat angsana tuh..
sebab berjaya mengubati hatiku yg lara..muehehehehe..

so otomatik dalam kepala aku..dah terbayang cheese cake yg menggiurkan..keh2...

 (gambar: en google)

auuuuummm..gebu kan..walah...
next time..
kena serang secret recipe neh...hiks!!!
pastikan dapat...
(harga cheese cake 1 slices kat SR mahu RM 7.00 wo..gulp!!!)

pssss:
keju juga merupakan terapi minda..tp ingat..makan biar berpada k...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers