Monday, December 13, 2010

SABAH: LAMBAIAN TERAKHIR

salam..hari ni..bgn dengan keadaan sedikit ok..hehe..sudah kembali ok sepenuhnye..cuma banyak urusan yang perlu dilakukan hari ini..so..kena masuk entry laju2..oh ya.hari neh nak masukkan entry terakhir tentang trip ke sabah..kira2 neh entry last lah...ceritanya di Kinabalu Park..

hmm..sebenarnya..apabila diberi peluang utk trip ke sabah..yg plg mengujakan sy ialah Gunung Kinabalu..sejak dr awal..sy mula mendapatkan shot terbaik tok kinabalu..tp sayangnya..mase di Kinabalu park..keadaan berkabus menyebabkan Kinabalu x dapat dilihat dengan jelas..

sedar tak sedar..rupenya sy dan kak noryn mula merentas hujan renyai2..dan paling best..best ker???sy dan kak noryn sanggup tunggu di Kinabalu point tok melihat awan tersebut bergerak..semata2 nak tgk Kinabalu dr dekat..hehe..dah la mase tu dok esau bateri camera dah kelip2 nak abis....kesannya.....balik ke semananjung mulelah srooookkkkk sreekkkk sebab selsema..

 akhirnya di Bundu Tuhan..jelaslah kelihatan Mount Kinabalu...gunung yang diagungkan selama neh tok peMinat alam sekitar seperti saya...HAHA..bunyinya macam klise kan...Subhanallah..sgt kagum dengan yang Maha Pencipta..rase kerdilnya diri apabila melihat ciptaan ini...
pukul 2..saya sudah ada di Kinabalu airport..tunggu tok check in luggage dan sebagainya..mula ase sedih nak tinggalkan Sabah..huhu..bukan senang mau dtg lg..

dan lebih kurang pukul 3.40 petang..saya sudah berlepas pulang ke semenanjung..selamat tingal sabah..pastinya sy akan datang lagi kalo ada peluang...

 ini antara shot terbaik yg sy ambil mase perjalanan pulang..hmmm..fortunately..pergi dan balik sy berada di sayap kapal..huhu..sgt teruja melihat awan yang macam kapas!!!!alhamdulillah..flight landing denga selamat walaupun berlegar berkali2 di senai kerana cuaca yg tak berapa ok..tq kapen wan n the cabin..

alhamdulillah..syukur..sememangnya trip ini sgt siokkk..terima kasih kepada en wan n d geng..yg sabar melayan karenah kami semua..dan thn depan insya allah..sy akan mengembara ke sarawak pula dalam bulan 6 kot...mohon dimurahkan rezeki Ya Allah..agar sy dapat terus mengembara di bumi Mu..Amin..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers