Sunday, November 7, 2010

KATAKAN TIDAK

aik..kejap je dah malam kan..esok keje..so..kena menenangkan diri dan mencari mud yang sudah hilang..macam biasela..esok mesti monday blues..huahua..mesti wat muke tempe g tempat je..last 2 weeks neh..tersangatlah banyak je nak kena siapkan..tapi..blog tetap blog..saya akn cube mencuri mase tok berblog..mencurahkan segala yang dirasa pada entry2..walaupun tau bape kerat je yang bace..haha..never mind..blog neh diari saya..buknnye tok tatapan umum sangat..segala pendapat..rasa hati yang diluahkan adalah hak pribadi  saya..kat mane kagi nak luah ase tak puas hati kan..

oh ye..semalam..mase kat rumah bonda..sempat gak selak akhbar..akhbar lame pun..selame neh kat opis bace online..so..suddenly..terbaca yang ini..satu iklan yang buat saya lame berhenti di halaman tersebut lalu dengan pantas capai cam sy dan merakamkan bingkisan tersebut..
wah..sangat interesting saya rase iklan neh..
ehem..mesti smoker kat luar sane tuh berbulu je tgk iklan neh kan..

tapi..memang btol lah..
as a lady..syarat pertama tok jd suami saya ialah..
TIDAK MEROKOK..
hehe..

lantaklah org nak kata ape pun..
ada sesetnegah org kate merokok neh nampak macho, syiok..moden lah..ape lah..balalalalablaaahh..
huhu..

tapi saya mmg allergy ngan org yang merokok..
SANGAT TIDAK SUKA..
dan alhamdulillah..setakat neh..calon2 yang ditemui tidak merokok..
perancangan Allah tu lagi bijak kan
dan kalo ada yang merokok pun..sudah berhenti..
so syabas ya!
anda telah menyelamatkan diri sendiri...

hmmm..
xkire la..depan ke..kat belakang ke..
its not my taste...
hahaha...
bunyi entry neh macam prejudis jer kan..
nak wat gane..dah taste saya macam tu..dah2..xmo cakap banyakk..nanti ada yang terasa..
so..tepuk dada..tanyelah diri sendiri yer..
chiiiioooowwww..mahu jalan2 cr mud..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers