Sunday, October 24, 2010

SEGALANYA PINK

salam..
selepas isyak tadi.saya melandingkan diri depan tv..
tetibe badan ase letih sgt2..,macam tau2 je esok keje..hehehe..
tetibe jer..ada orag bagi salam..
pelik saya..selalunya pengunjung hotel mewah saya neh..geng2 anak dara jep.
.asenye..malam neh xde plan ape2..
bila saya jengah keluar..rupe2nye kak lin..
hehe..

kak lin jiran saya aka akak kerani sekolah saya tuh..
rupe2 nye ada buah tangan tok saya..

tgk neh ha..rajjinnye si kak lin neh masak..
ada ubi rebus ngan sambal tumis..wah...sedap2..
almaklumlah kak lin neh mmg terkenal dengan habit suke masak...
tgk je ler mase marhaban rumah ea..
ea dan hubby ea jer yang masak..

tak cukup tu jer..
kak lin bagi saya sesuatu..
hmm..membuatkan hati saya sedikit tersentak..

masya Allah..
kain pasang..cantiknya...kak lin kate..neh baju raya haji..
hmm...suddenly the tears drop..
saya tau..kak lin selalu anggap saya macam anak ea..
kainnya lembut sangat..
kaler pink lagi..
(asenye satu sekolah tu dah tau saya peminat pink kan..hehe)
hmmmm..saya ase saya tau kenapa kak lin belikan saya baju raya..
sebelum neh..saya ajar anak2 kak lin..
setiap ari sabtu dan ahad..anak2 kak lin akan tuisyen kat rumah saya..
hmmm..
bagi saya..mereka umpama adik2 saya..
datang rumah pun buat latihan bersama saya jer..
tapi mereka anak2 yang baik..
so..ini macam kak lin nak balas ape yang saya lakukan tok anak2 ea..
sungguh!
saya tak mengharapkan semua neh..
ape yang saya mahu..anak2 kak lin semua lulus cemerlang tok subjek bahasa melayu..

untuk lisa dan iwan..
anda beruntung sebab ada bonda yang prihatin pada anda..
semoga kalian  terus jadi anak yang soleh dan solehah..
cikgu sentiasa mendoakan segala yang terbaik tok kalian..
aminnnn...


psss: en GTN..ape kata anda beli sepasang baju melayu pink..boleh sama dengan saya kan?
        (tak mungkin en GTN nak)

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers