Tuesday, October 26, 2010

ANALOGI SEMATA-MATA

salam..
huh..baru saja usai menghupdate laporan panitia..
tersangatlah letik otak..dengan kehendak SPSK nye..
membuatkan sesuatu yang mudah dipanjang2 kan..
sesuatu yang mudah jadi cerewet sangat..

kenapalah jadi macam neh kan..
suke serabot2..
sangatlah tak paham ape kehendak sistem pendidikan sekarang neh..
beban pengkeranian terlalu banyak..
padahal core business sorang cikgu kan mengajar
(maaflah..terbebel plak..kadang2 geram gak..)

tapi..tetibe je jadi cool..
sebab terpandang sesuatu..

TARA!!!!!!

pink..ngee..neh kaler pebret saya..
sebenarnya..sekarang neh ngah gler wat koleksi tudung..
hehe..
kan saya dah cakap..
saya suke benda2 yang mudah..

so..tudung neh senang je kan..
sarung jer..
pastu pin kat bahu..
terus g keje..
cantikkan purple..=)

 erm..neh la koleksi saya..
sebahagian jer..
yang len masih kat ampaian..

neh yang dah ready iron..
baru je pas iron..
nak pakai esok...
ish2...kalo citer pasal tudung neh..asenye takkan puas kalo nak beli..
walaupun harga sehelai tudung neh mencecah RM 45..
(kali je la ngan bilangan yang ada..hehe)

kalo bleh setiap pasang baju nak ada tudung sendiri..
dah jadi macam butik dah..hehe...





hmmm..
tapi hidup kita neh..
x semudah macam pakai tudung tu kan..
kalo mudah sangat..
kita akan lalai bersyukur padaNya..
so..harus TENANG..
pandai2lah pujuk hati agar selalu gembira...
semoga kegembiraan dan ketenangan itu selalu  milik kita bersama...
=)




No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers