Sunday, October 3, 2010

DOA UNTUK CALON PMR DAN SPM 2010

SALAM..
hari ni nak cerita...
tentang solat hajat PMR dan SPM...
02 OKTOBER 2010..
8.00 - 10.00 PAGI..
TEMPAT: SURAU SMK SERI PINANG..

 minah2 yang jaga kaunter pendaftaran
sanggup menahan panas tu..cayalah!!!!!!!!!!

antara ibu bapa yang hadir...
sama2 mendoakan untuk kejayaan anak2 mereka...

solat hajat yang diketuai oleh Imam Rahmin..


calon2 PMR dan SPM..
sujud mohon daripadaNya...
entah kenapa..hati saya jadi sayu bila tengok gambar ni...
masa ni semua pasrah menyerahkan segala yang telah diusahakan kepada ketentuanNya...
dan mohon kesudahan untuk semua usaha ini adalah yang sebaik2 kesudahan...

moga Kau Limpahi segala rahmatMu kepada 
calon2 PMR dan SPM 2010  ya Allah..

 penyerahan Tinta Ilmu..
tanda restu kami..
para pendidik seri Pinang...
selamat berjuang anak2 didik sekalian...

peluk cium dari  bonda...
halalkan apa yang bonda bagi pada kami selama neh...

jamuan untuk tetamu yang adir..
sekalung terima kasih untuk semua ibu bapa yang hadir...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

dan saya..
AJK Buku program dan Fotografi...
telah menjalankan tugas saya sebaik yang mungkin...
maklumlah..sebagai mamarazi..
haha..
namun..
jauh di sudut hati...
teringat sewaktu saya ingin mengambil PMR dan SPM dulu...
bagaimana bonda teman saya hingga ke pintu masuk dewan...
bagaimana air mata mengalir..saat doa dibacakan...
bagaimana saya melihat titisan air mata bonda dan pelukannya...
mengiringi langkah saya ke dewan peperiksaan...
walaupun bonda bukan seorang yang terpelajar ...beliau menerima pendidikan sampai darjah 3 sahaja!
saya bangga menjadi anak bonda...dan saya tau..doa bonda selalu bersama dengan saya hingga kini...


dan sekarang..
saya bangga menjadi pendidik...
kepada 2 kelas PMR yang saya pegang...
ANAK2 DIDIK 3A DAN 3C..
SAYA TELAH BERUSAHA SEBAIK MUNGKIN UNTUK ANDA..
menghabiskan waktu terluang saya untuk anda...
so...
sekarang ni..
saat anda membuktikan pada saya..
yang anda buat AKAN BUAT terbaik dalam exam PMR 2010...
SEMOGA ALLAH SENTIASA BERSAMA KALIAN...









No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers