Sunday, September 19, 2010

MY LOVELY COUSIN - SALIMIN

salam..
hari ni.nak masuk entry khas..
untuk sepupu kesayangan saya..
yang sangatlah teruja..
sape yang melihatnya...
hehe....

dah lame sebenarnya nak tulis entry neh..
tapi tak berkesempatan tok snap gambo ea secara life...
mane taknye..bila raya jer baru  jumpa....


 tara!





inilah  MOHD SALIMIN BIN  ROSLAN..
atau nama glamernya....imin..
(ceh..glamer sangat ker..hehe)

kak nini masukkan entry ni khas untuk awak tau..
sebab akak teruja sangat tgk awak...
suke tgk aksi awak yang comel..
suke sakat awak..
suke dik kat perot awak..hihi....
mane tau..ini boleh jadi kenangan ..
bila awak besar nanti...
ingat kak nini ya....


setiap kali balik uma nenek..
org pertama sekali yang saya cari...salimin..
atau nama manjanya...imin....
lensa kamera akan snap banyak gambo pasal ea..

makuimlah..nak minta ngan bonda adik lagi...
tu sangat lah mustahil...
muahahahahah!
ada yang kena sekeh ngan bonda....
so..menumpang kasih la ngan imin....

meh tgk aksi dia..
ni gaya gaya batman return....hehehehe...
setelah mengalahkan musuhnya...
macam the rock pun ada gak..hiks!


 imin dan jajan nye..hehe
siap nak suap kat saya lagi..aloooolooooo..
comey....


imin dan duit raya..
amboi..orang kaya baru neh...
meh ramai2 pau imin..keh22222.......

ha..ni time mood ea tak elok...
biasa lah kan..budak2...
imin..be a good boy ya...


oh ya..sebelah bonda tu bapak kepada imin...adik kepada bonda..aka pakcik saya...he....
tgk...like father like son kan...


semoga imin akan terus besar dengan sihat dan jadi anak yang soleh.



MOHD SALIMIN BIN ROSLAN..
kalo awak dah besar nanti..
awak leh bukak blog akak  utk tgk gambo awak ye...
hmmm...

saya nak cari la gambo saya mase kecik2 dulu..
kalo jumpa..saya akan masukkan dalam neh...
mahal tu...
ok lah...
time to go...
tata!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers