Saturday, September 4, 2010

MEDOI OH MEDOI....

salam...
wargh..saya sudah bercuti raya..horey!!!!!!!!!
dalam kesibukan mengemas rumah comel saya..nak pack beg lik kg  lg<ceh..macam la jauh sangat...hihi>
sempat saya mencoretkan yang ini....

sebenarnya nak bercerita tentang percutian saya kat rumah nenek...
sebelum merdeka ari tu..saya sempat bercuti..terus sambung cuti merdeka..
so....antalah bonda balik kg...
kami berdua jep...
bonda kata nak amik kain langsir lah..ape lah...
sy pun onn jer..sebab mmg dah lame pun tak lik uma nenek...
jom tgk..
pe yang sempat dirakamkan...
hmm..ni la laman rumah nenek...dah kena sodok..sebab ada banglo besar nak buat...
pokok jambu nenek pun dah kena tebang....
projek juta2 neh....hihi....

hihi...nilah bonda..nenek..ngan mak lin....
amboi..3 mak dara pingitan....

projek petik buah pelam...
diketuai oleh bonda...
haha..
bonda..jgn bukak mulot besar2...t jatuh pelam kat mulot.....

hasil projek...
buah pelam yang kiut miut..
buat sambal pelam sedap neh..
wah..meleleh ayaq lioq....

persiapan malam tujuh likur...
my kazen..sedang memprojekkan pelita..
dah lame rasenye tak ase suasana macam neh....
wah..ni real punya pelita...


ok...
next.....

dusun time...
pas g uma nenek..
saye lepak ngan bonda kat uma mak lin...
nak dijadikan cerita..uma mak lin ada dusun...
ape lagi..ghairah la kami petik buah2an...


buah cempedak yang akan berbuah setiap bulan 7 tiap2 thn..
tgk tu..banyak gler buah nye...manis plak tuh..walaweh..pose ni..
sabar2...

tgk tu..mak lin bersungguh2 petik buah kelapa mawar..
sedap tu..
letak ais..
yeah..buka nanti yer kita minum....

panjangnya buah cempedak..mesti banyak isi ea kan...


gambar ni eksklusif..
sebab diambil oleh seseorang yang berkenaan..
esoknya..pagi2 lagi saya dah betolak balik ke rumah...
kereta saya sarat dengan macam2 buah2an...
macam2 ada..hihi....
terima kasih daun keladi ye  mak lin..
lain kali bagi lagi ye...
hihi.....

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

pssss......nenek tanya saya...dah ada boyfren ke blum..
alamak..
ape nak jawab....
nek...tanye je lah ngan en GTN yer....
haha....


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers