Thursday, June 14, 2012

^___^

salam...
akhir ini..apabila umur menginjak hampir 30 sen..
saya dihujani dengan pelbagai persoalan..
yang adakalanya..buatkan sy senyum dan gelak sorang2...
geli hati rase mendengar usikan teman2..

namun..
sy memilih untuk diam..
dan terus tersenyum..
bukankah itu lebih baikk...^__^ 
pengalaman lepas..buatkan sy lebih bersederhana..
sentiasa beringat...
bahawa perancangan Dia lebih baik dari perancangan sy...


mohon doakan saya yg baik2 sahaja..
mohon doakan saya sentiasa di bawah  restu dan redha Illahi..
agar sy terus berjalan ...tanpa rasa riak dan takbur..
menjalani kehidupan tenang di bawah hidayahNya..
mohon doakan sy jd seorang insan yg sentiasa rendah diri..
sgt bersyukur dengan ketentuanNya...

kalau itu takdirNya..kalau itu ketentuan hidup sy..sy terima seadanya...^__^

...............jadilah seperti kuntum sakura..lambang kebanggaan dan ketabahan walaupun berbunga beberapa kali setahun........................

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers