Monday, November 14, 2011

CIKGU,bila????

hari ini..sy sempat membaca sesuatu yang tetibe membuatkan sy terfikir akan byk perkara..
sebenarnya dah lame tak memikirkan "benda" ni..
sebab sememangnya telah menyerahkan
segala kesudahan pada Dia..
hanya mengikut dan menurut sahaja apa yang telah ditentukan..
setelah puas mencuba...kalo itu akhirnya...kesudahanNya..saya terima...

tapi artikel ini..telah membuatkan sy berfikir kembali..
dan mula bangun untuk mencari sesuatu 
yang masih sy perlukan...

cube kengkawan baca..dan nilai dengan mata hati..

adakah kita mengatakan kita mencintainya kerana kita tidak ingin melukai hatinya..
itu bukan cinta..tapi belas kasihan~~~~

hmmmm...terkesima kan??

haiyo!!!
semakin difikir..semakin complicated jadinya..
jadi..
mau mengambil keputusan tok takmo pk!!!!
boleh dop???
^____^


hanya mahu bekerja keras..
sebab mahu bercuti panjang..
dengan tenang..tanpa ada panggilan dan arahan tok bertugas masa cuti...

sambil menikmati..


 dan ini...

dengan penuh nikmat bercuti
boleh???hehhe....

pst: entry ini ditulis tok menjawab pertanyaan one of my student..
yg sgt esau kan saya..

"cikgu, bila nak tukar status cik?"

x semudah itu sayang...

mungkin masih ada tanggung jawab saya pada keluarga, 
pada pekerjaan dan pada ibadah saya yang belum selesai...
maka..mohon doakan kesihatan saya untuk terus berjuang hingga ke akhirnya...
sehingga saya berjumpa mr right sy..boleh???
^____^


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers