Saturday, October 8, 2011

MEGI N KOREA...

salam...hola....
hari ni..baru balik hang out dgn cik yana..
melepaskan gian ngeteh.hehe....lama x melepak..
dek kerana  tuntutan keje yg kdg2 ase mcm sengkak!!!!hmmmm..
lets stop talking about work..
mase tok memanjekan diri..hiks!

lagipun mmg dah lame x kuar dgn fan club anakl dara....
masing2 membzkan diri dan buat2 bz..hahahhahaahaa.
so..pas balik keje...lebih senang melepak dan makan megi berkhasiat...



hari ni..satu hari melepekkk..
melayan citer stairway to heaven..
 (antara ost yang best!!!!)

 
yg buat aku xsengaja berair mata...ngeh2..
20 episode..20-20 terpaksa menangis...
wakakakakaa..adesh..tp itu lah hakikatnye...
suke korean drama berbanding english..
sbb aku suke tgk lifestyle n culture korean yg sopan n smooth..
hope one day..akan sempat menjejakkan kaki ke korea..hehe..





sebab pe aku suke layan korea???
sbb bile nanges tu..akan nanges sepuas hati...
melepaskan semua yg sarat ditanggung dalam hati..hmmmm
sbb kalo saje2 nak nanges..kang org pelik plak kan..huhu...

tq en GTN..
sbb mendonlodkan citer tu tok sy..
mmg sgt2 berkesan dalam hati....
next!!!
hotman plak...
banjir lagi lahh....weehuuuuu..
^___^

sarang he yo...heee...

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers