Wednesday, August 24, 2011

PRA RAYA: PERLUKAH AKU?????

salam..morning uols..
lagi 6 ari lagi..nak raya..
semua org pun bz sane sini..shoping moping nak raya..
heee..aku je yg sempoi..steady dok umah..lepak2..
malas nak bersesak2 menyopingkan diri..hmmm
tahun ni raye yg paling sempoi..
adakah kerana faktor usie ke???
atau aku lah yg sebenarnya dah tukar jadi sempoi..hiks!!!
ape2lah..tg ptg raya kali ni..raya yang terbaeeekk..
sebab merayakan ari kemenangan dan kebebasan???boleh?

baju raya yg dah beli pun aku lenjan je pakai...heee
ari2 pun ari raya..
cume..satu benda jer yg belum beli lagi..
^
^
^
^
kasut raya

dulu mase kecik..benda neh la yg mule2 beli..
tp skrg neh bile tgk rak kasut yg dah mcm kedai kasut tu..
aku termenung jap!

okeyyy..neh tingkat yg pertama..
tingkat berikutnye..ada lagi kat sebelah tu ha..heee...

plus yang dalam kotak lagi..
^___^



haiyo!
pk2..mau kah lagi tambah koleksi..
hmmmm..
tp..yg aku suka pakai cume sandle crocodile tu je ha..
yang lain..tukar2 lenjan pakai g keje...


tetibe teringat kat rakyat somalia yg xde kasut..
hmmm...diam jap!!!
kena bersyukur ape yg ada...


alaaaa..
tp nak gak beli kasut raya!!!!
boleh?????


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers