Sunday, August 14, 2011

BDAY BONDA: KHAS DARI DAPUR KASIH SAYANG ~~~~~~

hari ni..14 Ogos 2011..
genap 53 thn tok cinta hati aku...
ha..mulelah tu..dah bulat mata baca kan...
bukan boyfren okeyyy..
tp BONDA MISMAH..

so..malam tadi..aku dah mule merempit balik rumah bonda..
sebab tetibe mase magrib buke tu..jadi teramat rindu pd bonda..
tambah lagi..bonda demam..sampai xkuar suara..
so..lepas ngeteh ngan amin n yana..aku pun merempit balik belitong..
 (seram jugak lalu cenas tu malam..tapi setan dah kena ikat kan????hihihiihih)
120kmj!!!boleh????

sampai umah..terus cium dahi bonda..panas..alamak!!!
suddenly the tears drop again..
huh!aku mg kalah kalo bdpan ngan keadaan mcm neh
biarlah korang nak kate aku anak emak..mmg aku anak bonda kan..
nape???jeles ker!!!hiks....


selamat hari lahir bonda..
semoga bonda terus diberi rezeki dan kesihatan yg baik..
dan sempat melihat aku naik pelaminn...
hehe..kena doa yang  tu ek bonda....wajib!!!!

so..
arineh..planning satu hari tok menghabiskan mase dengan bonda..
mcm2 projek pra raya yg kena buat..
sementara "ase mcm xlapar je puasa neh"..hehe...

makanya..
arineh..misi untuk membina tempahan kapal2 layar kena tercapai..

biskut kapal mavimara..weeehhuuuu...


 gune planta kasih sayang..
^_____^


bonda kata bile masak..
mesti dengan penuh kasih sayang..ikhlas dari hati...
barulah air tangan tu akan jadi best!!!
yeke???

deretan kapal yg belum dioven...

^
^
^
^
 hasilnya!

 dan lagi...

weeehuuuu..cun lah!!!!
bile tgk kueh banyak2 mcm neh..ase cam best plak..heeee..
mase ramadhan je best..
mase raya nanti dah jd xbest..sbb dah byk sgt benda nak makan..hiks!

koleksi kuh raya yg mampu buat iman bergetar..heeeee..
mane cornflakes madu n almod london saya!!!!!


so..projek kedua pulakkkkkk
serunding daging....


the making of process

okeeeeyyyy..masak sampai kering...

arineh..seharian dengan bonda..
menghabiskan masa di dapur kasih sayang...
walaupun xboleh bawak bonda dinner kat hotel five star..
as s present..
(sbb anak dia keje biase2 jer..bukan GM company okeyyy)
sekurang2nya...
dapat tgk muke bonda puas2..n belajar masak dengan bonda...

kepada en bakal suami..
insya Allah..anda xkan kelaparan bile dgn sy nanti..hehe..

selamat berbuke~~~~~~ndaaaaa!!!!!

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers