Sunday, July 3, 2011

ONCE UPON A TIME...

tibe2..bile dgr lagu neh..aku terdiam jap..
lirik..melody nye sungguh taouching!
suddenly semuanya kembali datang dalam kotak fikiran..


sesungguhnya, ada sesetengah perkara yg 
sgt kita sesali seumur idop..
dan tak mahu benda neh berulang lagi dalam hidup...
tapi yg berbezanya tentang aku
benda yang aku paling sesali tu 
benda yang aku paling sayang... 
...alhamdulillah..sekarang telah diberi kekuatan tok bangkit..
setelah Dia hadiahkan kesedihan itu tok aku berfikir dan bersyukur tentang banyak perkara
sekurang2nya..aku masih ada mak, ayah..dan kawan2 
yg xputus2 bg sokongan...
sesungguhnya..bukan mudah membina kekuatan yang telah hancur dek tuduhan dan makian yg xberasas!

so..kepada kenangan lepas..aku ase lagu neh yg paling sesuai
haha!kali neh laras bahasa tinggi
kadang2..
ada benda yg kita susah nak ungkap dengan kata-kata..

adios!


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers