Wednesday, July 13, 2011

OH cinta hati!!!

LETIH...
tp sangat berpuas ati..
sebab dah bertemu dengan cinta hati...
almaklumlah..dah 3 hari..xbersama dengan dia..
buatkan hari2 aku sgt tak bermakna..
tetibe je jd org yg sgt pasif..

balik umah dok diam2 dalam umah..
(kalo x, balik umah..berdesup je kemana 
ngan amin n yana..heee)




dah 3 ari si Debab dalam wad..
uwarghhhh!!!!parah menanggung rindu...

alhamdulillah..
hari ni sudah boleh check out wad..
n debab baik2 sahaja..hee..
semoga akan terus baik wahai cinta hatiku~~~~
i love u very strong!!!!

terima kasih pd kawan2 yg cukup prihatin dgn keadaan ini..
mendoakan kemudahan dan keselamatan aku..
bertanya khabar dan berkongsi info...
maklumlah..
aku hanya seorang yg sgt lembab bab2 keta neh...heee..
well..
learning from the past k!!!

a lot of thanks gak tok amin n yana 
yg tumpangkan "limosin" diorg
tiap2 pagi  for the past 3 days...
bak kata aminnn...
"what friends for?????"

well..
setiap yg berlaku ada hikmahnya..
just accept the fate..n thanks god!
semuanya dipermudahkan..
mungkin dgn kejadian ini..
semakin meneguhkan kekuatan hati aku..
 cheeseeeee...

yg selama neh mcm lembik jer..
wachaaaa!!!!! 
this is new one ok..let bygone be bygone!!!


kekadang aku terpk..Allah tarik balik sikit nikmat tu..
mungkin sbb ada kekurangan dlm amalan dan tjwb seharian....yg kita tak sedar..
so..
anggaplah itu semua sebagai menampung kembali 
amalan yg kurang.. 


(senyum sedekah pd org yg jaki..heeeeee)

kepada en lalat yg jaki sgt dgn aku...
sy berterima kasih atas tuduhan n makian awak pd sy ya..
dan untuk pengetahuan awk..
tuduhan dan makin yg xberasas tu..
menjadikan sy seorg yg lagi tabah!!!

 


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers