Wednesday, July 20, 2011

monolog!

mood ptg rabu..
lepak2 depan tv..
sambil men"spy" wall beberapa org..heee..
mood untuk diam dan memerhati ape yg berlaku...
sekadar melihat dan mengelike ape yg patut...



sesungguhnya sepi tu milik aku..chewahhh~~
tp percayalah..ketenangan ini yg sekian lama dinantikan .
sejak bertahun2 lepas aku lalui dgn mementingkan hati org lain
(x bermaksud kena pentingkan diri sendiri okeeyyyyy)

alhamdulilah..pada hari ini
aku masih boleh mampu berdiri dan akan terus berlari
berkat doa mak n ayah yg xpernah putus2 utk aku..
yg dalam keadaan ape sekalipun..masih sudi doakan aku...
heee...love!

dan kehidupan masih terus baik2 sahaja..
sebab dikelilingi kawan2 yg ikhlas hatinya..
memberi dan menerima seadanya..



tetibe hati teringat kat bonda...
wat pe agaknye dia kat umah ye..mesti tgh sibuk siram pokok2 sayur dia yg gemok2..
well..tgk lah anak2 dia size ape..mcm tu gak dgn size sayur2 yg dia tanamm..
heeeee...

untuk BONDA yg tgh siram pokok tu...



jangan berhenti mendoakan hati saya ye bonda..


mendoakan hati ini
akan terus jadi hati yg ikhlas menerima ujianNya..
menjadi hati yg kering dan sgt sukar tok menangis
menjadi hati yg sentiasa senyum bile berdepan dgn tohmahan..
menjadi hati yg mampu mengawal fikiran menjadi seorg yg selalu matang mempertahankan kehormatan
menjadi hati yg cekal bile berdepan dgn cabaran

 dan yang paling penting
menjadi hati yg keras untuk mempertahankan maruah..

heeee..jgn lah serius sgt...
jom karok....


layan melly ntah kali ke berapa..weeee....





2 comments:

Unknown said...

baik dan terbaik monolog kamu masrini...

tiba2 kak teringat kat ibu dikampung, sama mcm bonda kamu agaknya.. menyiram bunga di laman rumah

Siti Nadzirah Zakariah said...

hipotesis accepted : the comel the size of daughter, the comel the size of the sayur. hehe. ampun cikgu :)

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers