Saturday, May 14, 2011

ENTRY TERTUNGGAK:BUDAK BOTAK SAYA!!!

assalamualaikum..morning uolsss...
fuhh..jap eh..nak vacum ini blog dulu..har2..
adesh..aku mula mendapat taufiq dan hidayah tok berblog semula neh...
errrr...setelah lama berblog walking jer..
now..time to write..

lately..mmg terlalu banyak mende nak settle..
besides..my student pun nak exam..hauweeee..
 saat2 mencabar bagi sorang guru ialah..
time student nak examm..
cikgu yg xsenang duduk..hadeshhhhh
aku doakan semuanya berjalan lancar tok bebudak 3B, 3C, 1A, DAN 1C...

oh ya..
nak post satu entry yg dah lame aku simpan sebenarnya...



jeng2..



tentang bebudak botak kesygn aku aku...hahha..
syg la sgt..
weeee..

KARNIVAL KAWAD KAKI SEKOLAH2 DAERAH KULAI
SMK KOTA KULAI..

masa neh..pemeriksaan pakaian platun..aku pun dok esau gak mase tu..
si pengadil leh plak pegang2 shahiful..ape hei ler neh..
hua2..cer korang tgk yg belakang..muke serius beb..haha..sebab dah pesan ngan diorang..
mase dok npeksa baju..dok diam2..ang gerakk..siap!!!

ni mase lepas peksa baju.
masih dalam keadaan rest...
mase neh..dah berpeluh ketiiii..hehe..
kol 12 tgh hari br masuk padang..ko bygkan nyahhh

mase melangkah masuk...
dup dap dup dap!!!!
mas neh jantung aku ase mcm nak terkeluar..hadeshhhhh
bean, sen, mirul pun same..
ha..baru korang ase camne pasaan bwk wakil sekolah bertanding..weehuuu

and the competition..
was starting..
segak nooo..hehehe...

 mase neh..aku ase cam touching tgk diorg..
dalam hati2..terus2 berdoa..
agar team neh..bwk balik sumthing tok seri pinang..bukan balik dgn tgn kosong
sebab..aku kesian ngan diorg.berlatih pg petang siang malam..
suddenly terbayang mase 1 malam tu..diorg tdo bape jam jerr..
yg lain bantai kawad..sampai peluh kat baju boleh peraaahhhhhhh
hadeshhhh..nak citer kang aku plak yg touching..

perlahan jalan yang sgt menakutkan..
tang neh..aku doa byk2 lah..takut gak..
sebab tang neh yg paling diorg weak..
hadesh..tp mase hari kejadiann..perfect!!!!
gud job guys..


errrrr..
ok..
dalam jam 4.00 petang..
keputusan diumumkan

KRS seri pinang
tempat ketiga kategori KADET REMAJA SEKOLAH LELAKI
johan ketua platun: Mohd Shahiful Salaman

tahniah kepada semua budak botak kesygn aku..
<skarang rambut dah tumbuh balik..hehhehehe>

kami pelajar seri pinang..
datang ke sini tok bertanding
gerak gempur tengah padang
kalo berani marilah lawan..

kami sudah menang..huh!
^ ___ ^

ok..check it out...bye!


errrr...ok x yg neh!!!!










No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers