Sunday, March 13, 2011

sebenarnya..aku neh dah menyangap 48 kali..
uwargghhhhh...(neh dah masuk kali 49 pleeeeekkk)
penantian tu satu penyiksaan..sebab tu aku mals nak menunggu neh...

err...mesti korang tertanya2 aku tunggu sape..
sebenarnya hari neh..rumah bonda dijadikan tempat bersanggah..
org skudai katenya..kawin dengan "kupu2 aku"..hehe????
(mak kupu2 aku tu, anak sedara bapak aku..ha..kiranya kau dengan dia..sapeeee???)
so..atas arahan bonda..aku diperintahkan untuk balik segera 
baikkkkklaaaahhh..perintah diturut..
dengan x mandinya..aku berdesup balik rumah bonda..
mandi kat rumah bonda lagi beshhhh... 
(errrr..air belitong dengan air bandar tenggara lain ker...ngaaaaa.)

so..sekarang neh..dok tunggu rombongan tu datang..
punyeleerrrr berjanggut aku tunggu..
tapi adat melayu kan...tetamu mesti dilayan first classs..
sebab aku antara org kuat bonda yg kena buat air le hidang kuih ler..
tang makan kuih pun aku gak..haha.. 

pergghhhh..mmg mengantok lah..pastu aku terloading2 mendalah neh..
bace2 ttg vlog gat kat sedenak..
.mmg tu antara impian aku nak gath..
aku teringin nak jumpe otai2 blog 
selama neh aku dok bace jer blog diorang..
alangkah indah kalo dapat jumpe kan..

tapi sayangnya impian tak kesampaian beb..sedih aku.
waktu diorg ngah makan2 kat umah cik mat tu..
aku tengah atas padang..traning handball budak2 seri pinang...

atas sebab2 tak dapat dielakkan...
aku tak dapat pergi sedenak..walaupun nad..beriya ajak aku g..
(kalo dia g..aku ase dia akan jadi blogger termuda...huehuehue..)
mayb next year aku dapat menjoinkan diri..

insya Allah..

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers