Tuesday, March 15, 2011

CINTA..tetapkanlah hatinya..aku mohon.....

Once – Aku Mau

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku
Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

pertama kali..aku dengar dia nyanyikan lagu neh di skype..
air mata aku mengalir laju..walaupun dalam skype..tapi dia nampak jugak..
boleh lagi tanya.."kenapa nangis????"..
erk!!!!xde perasaan langsung...
mane taknya..dia nyanyikan lagu neh dengan penuh perasaan..
(walapun suaranya..mau jadi balik tsunami kat Malaysia..ya amppoooonnn)
seolah2 meluahkan ape yg dia nak kata pada ku..
dan aku rasa setiap bait baris lagu neh..menceritakan ape yg dia nak luah pada aku..
atas sebab dia lelaki...
aku sebenarnya yang kena melihat dengan mata ati...


setiap baris lagu neh aku cuba hayati..
dan ketika itu..akulah org yg paling bahagia..
air mata yg mengalir neh sebenarnya lambang kesyukuran..
syukur kerana perasaan itu masih sama lagi dalam hatinya..

Tuhan..peliharalah cinta itu..perasaan itu dalam hatinya..
agar aku sentiasa jadi insan yg terakhir tok dia..
peliharalah Dia ....Tuhan...
agar cinta itu..rasa itu akan sentiasa untuk diriku..
percayalah..tika dan saat ini..
perasaan yang sama sudah mule terbit dalam ati ini..



2 comments:

Unknown said...

mas--
kak doakan, awak dgn si DIA bahagia.....
nanti jgn luoa jemput kak di Citarasa rinduan yer

Syikin Zahir said...

GTN nyanyi ke?hiiiiii..ke..sape?

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers