Sunday, January 23, 2011

WESTERN TIME!!!!

kejap je dah petang.kejap je dah malam..kejap je mau kerja esok..uwarghhhh..yup..esok keje lagi..dan cuti sehari neh aku abiskan dengan bantai tido jer..layan lepak kat rumah comel aku neh sorang2..bosan???ermmmm..sikit ar..hehe..tipu ar kate tak bosan..apatah lagi sebelum neh berdua..sekarang sudah jadi sebatang kera..hehe..tp..perjalanan idop mesti diteruskan gak walau ape pun jadi...

so petang br lunch..dalam pukul 5.30..kak mary ajak "chinner:..lunch campor dinner..hehe..kalo cuti cam neh..mmg malas nak lunch..sebab pg sudah brunch..huhu...lagi satu sebab malas nak keluar..asyik dok melingkaq jah dekat depan tv..hehe...

petang neh..ke seri permata anggerik lagi..mau cuba western food...so..menu petang neh...western set..

ok.neh wESTERN set yg aku makan..
ada nugget..frankfurter, fries n coleslaw..
ala2 set box kat kfc tu ha..tp versi seri permata anggerik...

kak marina plak try yang neh...

chicken grill...

dan air bonus yang berharga rm 1.50 hari neh ialah...

 water melon juices

 yang dah tentunya size jumbo yang wat aku kena pk 4 kali dari biasa.
tank kena betol2 kosong tok minum air neh..hehe..



so..thumbs up lagi sekali pada taukeh seri perMata anggerik neh..
sebab wastern dia mmg class..

syabas anak melayu!!!!!!



No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers