Sunday, December 19, 2010

WEDDING ADILA

salam..entry ni khas tok sahabat semasa sekolah rendah..yang bakal bergelar puan pada hari neh..ye..arineh wedding cik adila..kawan saya semasa di SK Belitong..wah..sgt ctk..actually..sgt teruja sebab colour theme dia kaler pink dan putih.. xsempat snap gamba..sebab pergi kenduri ngan bonda..(huhu..sebab ahli persatuan anak dara belitong..tinggal saya jer)..bonda dah soh cepat2..sebab ada rumah len yang kena p..

inilah puan adila ngan suami dia..hihi..sy curi kat facebook dia..ampon cik dila ya..aip2..jgn marah..saya buat entry neh khas tok awak..ehem!tgk la pic kat ats..so sweet kan...macam mane ek nak buat gamba jd mcm tu..mungkin sy yang kena belajar lg ttg fotografi..

ape yang menarik ttg wedding cik dila..ada wbsite lg..pastu visitor bleh tinggal wish lg tok dia..
canggih kan..mmg kena dgn taste sy..



dan dari saya..kepada pN aDILA...hadiah yang x seberapa neh..
set of kichen hardware untuk dia penuhkan rumah comel dia..hehe

SELAMAT PENGANTIN BARU CIK DILA..
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIRNYA

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers