Tuesday, December 7, 2010

SABAH: HARI TIBA DAN HARI KEDUA

neh sambungan dari entry yang lepas..hari pertama di kinabalu..kami disambut oleh alex dan bas comelnya..perjalanan diteruskan ke Marina Court Condominium..so..saya dapat bilik di tingkat 7..satu apartment dengan kak lin n family...dan kak salwa n huby ea..

selepas check in bilik..alex bawa kami jalan2 cari makan..wah..pertama kali melihat kk pada waktu malam..hati rasa teruja..sgt happening..dan makanan..sukar mahu cari yang halal ba..hehe..mujur juga ada pasar malam di situ..pusing punya pusing...saya dapat yang ini....

tgk mi nye...mi goreng selonggok..mau 3 orang makan neh...
x abis woooo!!!!
sayangnye..xde ape lah..mi kosong jer..huhu!!!

tp..cendol dia tip top..kalah cendol mamak..hehe...

ni plak pemandangan dalam apartment...

ruang tamu yang luas...


dapur yang menarik kan..
cume kami ndak ada masanya saja bha tok masak gitu..

 pemandangan dari tingkat atas apartment
mengadap laut yang terbentang luas...
Allah Akbar..sangat cantik..

depan Marina court..

 bersama team seri pinang yang mmg best..
mase neh ngah tunggu bas ke jesselton point..
kita mau ke Pulau Manukan ba..hehe..

to be continue ya..




1 comment:

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah

bestnya ke sabah..lagi2 banyak cikgu tayang makanan..macam pelik mee yang kosong tanpa ada sayuran...

part cendol tu..saya terliur lah

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers