Tuesday, December 21, 2010

BUNGA UNTUK IKIN DAN MARSHA...

salam..ALHAMDULILLAH..tadi sebenarnya..muke dan monyok..erkkk..dengan erti kate lain mooddy.sebab ada poblem blog neh..mane taknya..sayang bangat sama ini blog..banyak rahsia dalam neh..huhu...so..sy pun mengadu dombalah ngan ikin aka mentor saya dan juga cik marsha..kawan kepada ikin neh..(hmmm..mengadu ngan en GTN pun xde maknya..wat dono jer ea...hiks!terngumpat plak dia) akhirnya..problem berjaya diselesaikan..hehe..thanks ya ikin dan cik marsha..hehe..sebagai tanda terima kasih..saya bagi korang bunge neh...




neh pic pertama yang berjaya di upload guna account baru..hihi..sangat suke hati..sharing is caringlah...ikinnn..saya tak berjaya lagi ubah template..kena tuisyen lagi lah neh..uwa.....sgt jeles dengan template awak yang comel itu..hihi..
thanks ya ikin dan marsha...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers