Tuesday, December 14, 2010

AKU AKAN SENGIH PANJANG BILE TGK NEH...

salam..hari ini mengabiskan masa di rumah bonda..haish..ape lah yang nak dibuat di rumah bonda neh..x reti ler saya..dah la sy jenis tak reti dok diam..huhu..pusing punye pusing...saya pun mandikan debab..hehe..sgt syiok gaknye debab dapat mandi..maklumlah...dah 2 bulan ea tak mandi..pastu..menjelang petang..sy menyelongkar album2 lama..dan pastinya...akan terjumpalah banyak kenangan lama..mahal tu..sentimental value yang tinggi...nak tau ape...

TARA!!!!

 wiwit!!!!
gambar mase kecil ler..haha..saya tergelak sendiri mase tgk gambar neh..sgt kiiiutttt...haha..perasannya saya.. yela..putih...gebu..sebab tu dah ada pakwe sejak kecik lagi..keh2...jgn marah ar..gurau je.. (pssss....ada org dah mule terbeliakkan mate nampaknye) yang sebelah tu sepupu saya ler..Farid,,anak pak long... saya???of cozlah yang putih sket tuh..heeee...sayangnye..rambut masih sikit lagi..hehe..

aik..neh style pe pun xtau lah..yg ptg sengi tu mahal..hauuuwww..
..hehe..tgk tu..ada style model x?
seksinye..auw!!!!

hehe...kecik2 dah pandai pose...
ape ntah yang saya mahu mase dan fikir mase tuh kan..
merenung masa depan gaknye...hehe

yang ini plak pose mase tdoo..
alangkah tenangnya hidup kan..masih kecil..
dan tak perlu fikir tentang kehidupan yang adakala melelahkan ini..
adakah tidur saya sekarang juga setenang itu????
asenye tidak..tidur yang sering terganggu dengan hal2 duniawi yang melelahkan..

 wow..sudah ada mercedes nampaknye..hehe..

leh masuk model kereta kan..haha..very elegance lor...

sesungguhnya..saya sayang sgt dengan gambar2 neh..
bandingkanlah gambar tu dengan saya sekarang..sudah 27 tahun...
ada sama ka..xda sama?????
yang penting sengih tu kekal cute miut kan..hehe..




No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers