Sunday, November 14, 2010

MARI KITA ENJOY!

salam..wah..sudah lame tak jenguk ini blog..kesibukan kerja telah membuatkan saya terpaksa melupakan sekejap "mr diari" saya neh..mula2 dengan tanggungjawab sebagai mc semalam di seri pinang....dinner tok pelajar2 form 5..pastu..sebagai AJK pertandingan tok camping perdana seri pinang...hehe..camping ker?

moralnya..segala tugasan perlu dilaksanakan dengan riang..biar hati kita ikhlas..barulah kerja tak stress.. itu..yang saya belajar dari pengalaman..thanks kak fadzilah dan kak marina..yang selalu menasihati saya...sebenarnya xde sape yang boleh pujuk diri kita melainkan diri kita sendiri..dan sampai satu ketika..kita ialah teman kepada diri kita sendiri..

so..sebagai tanda penghargaan pada diri saya sendiri..abis sahaja camping semalam..saya terus berkejar ke kulai..makan ais krim kat tecco...sebab kat kulai xder baskin robbin..muehehehe...so..lenjan je lah ais krim tesco tu..sedap gak..jalan2 kat tesco..pastu sebelum balik.. sy dinner kat bandar putra..

wahahahaha..ni makan ke mentekedarah..
tomyam seafud yang berasap2...sayur cap cai..n telur bungkus..plus air tembikai laici...

so..mari makan dengan hati yang riang..
sebab semua tugasan telah dilaksanakan sebaik mungkin...


erk!
alhaMdulillah..sangat kenyang...

hmmm..mase otw balik..
dapat msg from kak mary..
nampanyaknya..mau ajak saya ngeteh kat KFC..
so..lepas isya"
meeting anak dara kat KFC plak..
cayalah!KFC kat belakang rumah jer..=)

snackplate for sis mary..
box c set for kak noryn..


dan...
cheesy wedges tok saya..

 kawan2..
mari kita hiburkan hati sendiri..
mari kta tenangkan diri sendiri..
mari kita pujuk hati sendiri..
sebab..
xde sape pun bersama kita sewaktu DI SANA..
melainkan 3 perkara sahaja..

1. ilmu yang kita ada...
2. doa anak yang soleh dan solehah
3. amal jariah kita..
so..
KITA ENJOY...
(dah la..xmo sedeh2..xmo muram2 k...kita lalu je ape yang telah ditentukanNya)

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers