Tuesday, November 23, 2010

BARU 4 TAHUN?

hari neh..separuh dari hari saya dihabiskan di blik guru..pelik kan..sudah diberi cuti...lagi mau datang ke sekolah..sebenarnya bosan di rumah..xada agenda menarik tok dilakukan..sememangnya..manusia tidak pernah berasa puas dengan apa yang ada kan..hehe..tok itu..saya melapangkan hati melangkah ke sekolah..niat di hati tok melakukan kerja2 membersihkan meja..bukankah ini rutin seorang guru setia tahun kan..maka..bertan2 lah sampai yang akan terkumpul..hehe..

sememangnye keje2 filing sgt tidak suke..
tapi ok lah kan kalo itu boleh memenuhi masa lapang..

antara khazanah yang lama tersimpan sekian lama..

setelah berjam2 menyusun semuanya..
nah..inilah hasilnya...

semua kertas telah berjaya difailkan..tgk tu..
bermula dr tahun 2007 lagi..hehe..
alhamdulillah masih menyimpan kenangan pada thn pertama bekerja lagi...

ha...yang ini pula..pandangan bawah meja..
haha..ni bukan stok A4 yer..
tapi semua ni adalah aksesori KRS..
persediaan pertandingan kawad kaki pada tahun depan..

aiyark!
cube cr..kot2 saya terselit kat tgh kotak2 neh..
haha..
baru 4 thn..harta karun saya dah banyak neh..
nak dibuang..takut berguna..tak dibuang kang menyemakkan mata jer..

ape pun..cuti hari ne telah digunakan dengan aktiviti yang berfaedah kan..
alhamdulillah...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers