Sunday, October 10, 2010

WEDDING OF THE DECADE

sayang..
siapalah aku ini..
untuk memintal buih yang memutih..
menjadi permaidani seperti mana..
yang tertulis dalam novel cinta..

juga mustahil bagiku..
menggapai bintang di langit menjadikan hantaran...
syarat untuk milikimu
sungguh aku..
tak termampu...

sayang..
silap aku juga...
kerna jatuh cinta..
pada dirimu sayang...

saat entry ini ditulis..
kau sudah pun bergelar suami..
kepada seseorang yang aku kira layak untukmu..
sesungguhnya perpisahan ini aku relakan..
kerana si Dia telah menjadi pilihanmu berbanding aku..

selamat pengantin baru sayang..
selamat segalanya..
selamat pengantin baru Datuk Sheikh Muzaffar dan Dr Halina...
hehe..

 wow!romantik...
cantik..
bagai ada di satu daerah yang asing..

paling suke gambar yang ini..
macam fairy tales la..

so sweet..
<en GTN..saya nak yang macam ni jugak...>
boleh tak?
=)



KEPADA HERO KESAYANGAN SAYA
DATUK SHEIKH MUZAFFAR DAN ISTERINYA, DR HALINA
HAPPY WEDDING DAY..
SAYA SUKE SANGAT DENGAN DESIGN WEDDING OF THE DECADE KALIAN..
MAY ALLAH BLESS YOU ALL..
 

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers