Tuesday, September 28, 2010

KALAU ITU TAKDIRNYA

salam...
25 September 2010..
hari ini..hari sekolah...
balik sekolah..terus bam!!!!!!
melandingkan diri yang macam penat sangat lah kononnye..
hehe
tapi..mmg betul pun..
bekerja pada hari Sabtu...lagi penat kan..
sabarlah wahai hati...


dalam pukul 2-3 petang...
dapat kol dr sis marina..
saya tertanya2..aik...nak ajak keluar ke..
padahal kami dah cancel plan  sabtu..nak g ahad..
bila saya pick the fon...
"mas..bleh teman i x?
jasmin eksiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


wah..saat tu.. hanya Tuhan yang tau...
kami pun bersiap dan terus ke tempat kejadian...
bawa insurans jasmin sekali...


tiba di tempat kejadian 
JALAN KULAI - BANDAR TENGGARA...

mujurlah jasmin ok..
tapi jelas kat muke ea...masih pucat!masih x percaya...
Ya Allah..syukur Kau lindungi sahabat kami ini....
terus lindungi ea YA ALLAH...

semua orang berusaha tok tlg amin..sabar ye jasmin...kami bantu apa yang patot...


tepat jam 6..
semua urusan selesai.
kami pun buat report..
dan hantar kereta jasmin ke workshop...


dan jasmin..
seolah2 masih bermimpi...
masih diam..
masih blur...
MASIH TAK PERCAYA..
yang dia masih hidup...
ALHAMDULILLAH...

hmmm...
saya hanya mendoakan agar jasmin akan terus dilindungi Allah...
Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers