Thursday, September 23, 2010

HANYA KERANA EA PINK, CINTA SAYA TAKKAN BERUBAH

SALAM!
actually..entry neh..sesaje je..
sebab nak cover balik beberapa entry ari2 lepas...
n sebenarnya..takut gamba yang berharga ini hilang..

hmmm..sejak bile ntah jadi terlalu fanatik dengan gambar...
yup..mungkin sejak saya sedar...
kehidupan ini perlu dihargai dengan sebaik mungkin...
sebab segalanya sekali sahaja...
so..jangan sedeh2..
(ayat pujuk hati yang lara...muahahhaha!)


tara!


sebenarnya nak citer pasal mendalah neh..
MYVI KALER PINK...
EDISI KHAS UNTUK LADIES...
walaweh..amat teruja...
sebab..kaler PINKO!!!!!!!!!
aish..wahai en produa..kenapa la br keluarkan kaler neh...



 pergh..memang smart lah...
sape yang tak teruja weh..
sebab pada saya..
pinknye..xlah jambu sangat...
sangat feminin tok ladies...
ermmmm...part dalam tak sempat nak snap..sebab takut tuan ea datang...
xpasal2 kena tuduh nak kidnap keta ea plak..
haha..
ape pun...very nice...ni myvi kaler pink pertama saya jumpe di Kluang....



WHATEVER IT IS...
yang penting....saya sduah ada debab...
debab lah segalanya tok saya..
coz banyak jasa dan bakit debab pada saya...
sayang DEBAB..
muaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhhhhhhhh....


No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers