Saturday, July 10, 2010

LUAHAN HATI

salam...
sepetang di Bandar Tenggara..
hiks!
saya sangat teruja sebab dapat balik ke rumah...
orang kate..hujan emas di negeri orang...
hujan batu di negeri sendiri..
tapi..macam mane pun best lagi di negeri sendiri...

semalam..saye tiba pukul 9.00 malam..sangat letih...
dan pagi nye pula..saye date ngan pn fadzilah tok siapkan post morterm exam..
tibe di rumah..sudah jam 3 petang..terus kemas beg..
almaklumlah esok..saye akan kembali ke bumi temerloh..

antara isi beg saye ialah....

kamus dewan yang akan menjadi teman saya sepanjang sebulan ni...

fail yang berisi nota-nota penting...

terima kasih yang tidak terhingga kepada Pn Rogayah dan En Shanam 
mereka telah bersama2 team tatabahasa pada minggu pertama ini...
<mmg best!!!!!!!>
saye kagum dengan kebolehan mereka...
berbicara tentang bahasa...
apatah lagi..
berada dalam kalangan rakan-rakan yang arif dalam bahasa..
saye rasa kerdil sangat..
dengan ilmu yang cetek ini..
tambahan pula...
bidang ini bukan lah opsyen saya..
so..sangat mencabar kemampuan untuk belajar sesuatu yang baru..
ape pun yang berlaku.saya kuatkan semangat untuk terus belajar...


buktinya..



tgk ni..
kertas tok assignment pun sudah saye sediakan..
hihi..advancekan...
walaupun saya tak tau pun apa kehendak ament tersebut

serta buku-buku yang berkaitan...

Ya Allah..
luse saya akan bergelar pelajar semula...
niat saye ke sana untuk belajar..
jauh dari org2 yg saye sayang..
lindungilah saye sepanjang saye di tempat orang..
permudahkanlah segala urusan saye..
untuk saya tegar menuntut ilmu...

walapupun di wajah  nampak macam tak ada ape..
sesunguhnya saya risau.saya bimbang...
takut saya tak mampu bawa ilmu yang saye belajar...
permudahkanlah segalanya Ya Allah..
saye mohon....

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

harapnye..
selepas ini..
line maxis dan celcome akan semakin maju..
begitu juga dengan line internet...
sememangya..saye mmg takleh hidup tanpa 2 perkara ini....

No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers