Sunday, June 13, 2010

CINTA MADINAH..hehe...

salam..
2 hari tak menjenguk en blog kesayangan saye..
rindu rasenye.
mane tak nye..
kat umah mak.
mane de line berokband.
line buah derian banyak le..
hihi..
sekembalinye ke rumah comey saye neh.
terus je on lappy..

first:
saye nak tgk en GTN online tak?
>>>>>>>>>>> tak depun..
urwm..en GTN masih di sane lagi ker?
dah sampai mane? ok tak die?
alo...lost contact sekejap!
ape pun..
saye megharapkan segalenye ok.
x sabar tunggu dia balik dan bercerita panjang..


2nd: saye nak update facebuk saye
hihi.....
tetibe je..


1 MESSAGE..
from..
JONE NED..wink!
saye senyum lebar..

<copy from facebook>

Jone Ned June 12 at 1:27am
salam mas,,sihat?ermm is ad masuk pic sket kat fb album,,,rindu nk tepon,rindu malaysia,hihihi tcare yer,bye2 salam dari ku yg jauh 
 
<dearest joned..alhamdulillah ang dah sampai sane.seb bek tak lencong kot len.hihi..aku dah tgk dah gambaq ang..huish! dasat no ang.hikhik!..satg ang balik..ang kol aku no..leh cita panjang.ang jage diri bek2 no..jaga beby ngan abg ngan umi sekali..aku tunggu ang balik...rindu nak bertekak ngan ang..hihi..salam tok pak arab nsem..hik2...>










< seronok kan menjejakkan kaki kesana..bile ntah sampai giliran saye..insya Allah...
.Mohon dipermudahkan segalanye..>


kepade En Jone:
semoga ang dapat ketenangan yang ang cari kat sana.
jgn corner kot len..
jangan cr marka arab kaler oren.hihik!




No comments:

CINTA HATI SAYA

CINTA HATI SAYA
CINTA HATI

RAKAN MAYA YANG SUDI

seri pinang di hati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

segalanya bermula

Daisypath Anniversary tickers